به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال پورتو در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ کاپ اروپا شامگاه شنبه میزبان تیم دسته دومی «لیکوئس» بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. برای پورتو در این مسابقه «کونسیسائو» (۷) و مهدی طارمی (۸۵- پنالتی) […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال پورتو در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ کاپ اروپا شامگاه شنبه میزبان تیم دسته دومی «لیکوئس» بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

برای پورتو در این مسابقه «کونسیسائو» (۷) و مهدی طارمی (۸۵- پنالتی) گلزنی کردند و تک گل «لیکوئس» هم در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. «لیکوئس» در دقیقه ۴۱ به دنبال اخراج یکی از بازیکنان خود با ۱۰ نفر به کار خود ادامه داد.

مهدی طارمی در این مسابقه کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما زمانی که بازی برای تیم پورتو برابر تیم ۱۰ نفره لیکوئس گره خورده بود با نتیجه تساوی یک به یک دنبال می‌شد در دقیقه ۶۷ به میدان آمد و در دقیقه ۸۵ گل برتری پورتو را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مسابقات لیگ کاپ پرتغال با حضور ۱۲ تیم و در ۴ گروه ۳ تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه یک تیم راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود. پورتو دیدار نخست خود را برابر «اشتوریل پریا» با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرده بود. در این گروه اشتوریل با ۶ امتیاز صدرنشین است و پورتو با ۳ و لیکوئس هم بدون امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر