به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ کنگ اظهار داشت: بازی قبلی به نظرم بازی خیلی سختی بود چرا که فلسطینی‌ها جنگندگی و قدرتی بودند، به همین خاطر دو بازیکن مصدوم را هم داشتیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند فلسطین تیم آسانی بود اما اصلاً چنین چیزی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از بازی با هنگ کنگ اظهار داشت: بازی قبلی به نظرم بازی خیلی سختی بود چرا که فلسطینی‌ها جنگندگی و قدرتی بودند، به همین خاطر دو بازیکن مصدوم را هم داشتیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند فلسطین تیم آسانی بود اما اصلاً چنین چیزی درست نیست این تیم برای ما در بازی اول اصلاً حریف آسانی نبود.

هنگ کنگ تیم خوب و با برنامه‌ای است

وی درباره دیدار با هنگ کنگ تاکید کرد: هنگ کنگ تیم خیلی خوب و با برنامه‌ای است. آنها هفت بازیکن دو رگه دارند که پنج نفر از آنها در لیگ خودشان بازی می‌کنند ولی به بازیکنان خودمان امیدوار هستم که در کار تیمی خیلی خوب ظاهر شوند. همچنین خلاقیت و ابتکار عمل در ذات بازیکنان ایرانی است و آماده هر بازی هستیم.

همه می‌دانند اولین دیدار هر تورنمنتی سخت است

مهاجم تیم ملی در خصوص پیروزی تیم ملی در دیدار اول گفت: درباره بازی قبلی باید بگویم دیدار خیلی سختی بود و توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم. همه می‌دانند که بازی اول در هر تورنمنت بازی خیلی سختی محسوب می‌شود. در حال حاضر مهم‌ترین هدف و تمرکز ما روی دیدار با هنگ کنگ است. از لحاظ تکنیکی آماده و سرحال برای این بازی هستیم.

بازی باشگاهی و ملی فرق دارد

او درباره نقش خود به عنوان مهاجم کاذب برای سردار آزمون بر خلاف شیوه بازی خود در پورتو تصریح کرد: وقتی نحوه چینش بازیکنان را نگاه کنید تصور می‌کنید دو مهاجم دارید اما اینگونه نیست. شیوه بازی که ما بازی می‌کنیم در خط حمله با آنچه شما تصور می‌کنید فرق دارد. ما با یک الگوی متفاوت دیگری بازی می‌کنیم، چون قرار نیست آنچه در باشگاه بازی می‌کنید در تیم ملی هم همانگونه بازی کنید.

تیمی موفق است که نیمکتش خوشحالی کند

طارمی در ادامه با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم ملی در بین بازیکنان عنوان کرد: قلعه نویی همیشه می‌گوید بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند همیشه هستند اما بازیکنان مهم و تأثیرگذار نفراتی هستند که وارد زمین می‌شوند. آنها می‌توانند تعیین کننده باشند و مطمئن باشید تیمی موفق می‌شود که نیمکت بیشتر از بقیه برای پیروزی‌ها خوشحالی کند.

قطر مدافع عنوان قهرمانی است و انگیزه زیادی دارد

مهاجم تیم ملی ایران درباره صعود قطر به عنوان میزبان گفت: اول از همه به آنها بابت صعودشان تبریک می‌گویم. تجربه خاورمیانه در قطر خیلی خوب بود و به فوتبالم کمک کرد. درباره تیم ملی قطر هم باید بگویم آنها مدافع قهرمانی جام ملت‌ها هستند. این بار هم در کشور خودشان بازی می‌کنند و انگیزه مضاعفی دارند تا دوباره قهرمانی خود را تکرار کنند.

قهرمانی جذاب‌تر از آقای گلی

طارمی در پاسخ به سوال پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر مبنی بر اینکه همه می‌دانیم شما دنبال قهرمانی در جام ملت‌ها هستید اما آیا دنبال کسب آقای گلی در جام ملت‌ها هستید گفت: همانطور که خودتان گفتید اینقدر قهرمانی برایم جذاب است که اصلاً وقت نمی‌کنم به آقای گلی فکر کنم.

موفقیت تیم مهم‌تر از هر چیزی است

در این لحظه امیر قلعه نویی نیز خواستار صحبت شد و به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر گفت: خوشبختانه ما از لحاظ ذهنی به جایی رسیدیم که سه بر یک با مدافع شدیم اما آنها گذشت کردند ولی این دیدگاه در تیم ملی وجود دارد که موفقیت تیمی از هر چیزی مهم‌تر است.

طارمی در پایان در خصوص اینکه صحبت‌های زیادی درباره انتقال او وجود دارد گفت: الان در خدمت تیم ملی و درگیر بازی‌های جام ملت‌ها هستیم و همیشه ترجیح با تیم ملی است.

او در ادامه راجع به ستاره تیم ملی ایران تصریح کرد: ما یک ستاره داریم و آن هم تیم ملی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر