به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بعد از ظهر جمعه مراسم استقبال از افسر حمدانی قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ جهان به میزبانی شهر تفلیس گرجستان که مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد در جوار شهدای گمنام پارس آباد با استقبال مردم و مسئولان شهرستانی تقدیر شد. جابر جهان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بعد از ظهر جمعه مراسم استقبال از افسر حمدانی قهرمان رقابت‌های کیک بوکسینگ جهان به میزبانی شهر تفلیس گرجستان که مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد در جوار شهدای گمنام پارس آباد با استقبال مردم و مسئولان شهرستانی تقدیر شد.

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن تبریک موفقیت این ورزشکار اظهار کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی باعث افزایش روحیه امید و نشاط در فرد می‌شود اما بالاترین سطح ورزش، افتخار آفرینی برای یک کشور و حس غروری است که به دنبال دارد.

وی گفت: شهرستان پارس آباد دارای جوانان و ورزشکاران مستعدی است که در رشته‌های مختلف ورزشی و در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرینی می‌کنند و پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب اسلامی قهرمانان واقعی و الگوی جوانان است، افزود: شهیدان قهرمانان واقعی هستند که با اهدای جان شأن کشور را حفظ کردند.

جهان بین با بیان اینکه قهرمانان ورزشی باید الگوی جوانمردی و پهلوانی جامعه شوند، اضافه کرد: اخلاق محور موفقیت در ورزش است و ورزشکاران اخلاق مدار همیشه در ذهن مردم خواهند ماند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر