حجت الاسلام غفور محمدیان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد چهارمین ساله در روز بیست و دوم بهمن ماه، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در مکان میدان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خیمه انقلاب اسلامی برپا می کند. وی از […]

حجت الاسلام غفور محمدیان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد چهارمین ساله در روز بیست و دوم بهمن ماه، روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در مکان میدان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خیمه انقلاب اسلامی برپا می کند.

وی از عموم مردم شریف و انقلابی و ولایی شهرستان پارس آباد جهت شرکت در این جشن دعوت بعمل می آید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد افزود: اجرای سرود، شعرخوانی، اجرای مسابقه، عکس یادگاری یا خیمه و اهدای جوایز از برنامه های خیمه انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد می باشد.

حجت‌الاسلام محمدیان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: حضور مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک رزمایش ملی کشور در برابر دشمنان نظام است.

وی در خصوص اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمنان را خنثی می کند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و باشکوه مردم در دو رویداد مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات وحدت‌آفرین و باعث اقتدار انقلاب اسلامی و خشم دشمنان را افزایش می دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر