با حضور مدیر کل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل احداث مدرسه سه کلاسه در روستای چای گرمی انگوت کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آذرمغان، دولت لطفی، مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه سه کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۸۵ متر مربع و با مشارکت ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان شهرستان ساخته خواهد شد و مجموعه نوسازی مدارس تمام تلاش خود را عزم می‌نماید تا با امید خداوند این مدرسه تا سال آینده احداث و به فضاهای آموزشی این منطقه اضافه شود.

وی افزود: پروژه دو کلاسه روستای بریان که در آستانه دهه فجر امسال کلنگ زنی شد، پیشرفت چشم گیری داشته و امید است در سال تحصیلی آینده تکمیل و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گیرد.

 

 

علی قیطانی مسئول بنیاد علوی و دبیر نهاد پیشرفت شهرستان گرمی و انگوت با اشاره به تفاهم نامه بنیاد مستضعفان با اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص مرتفع کردن مشکلات دانش آموزان منطقه در حوزه تامین فضاهای فیزیکی تصریح کرد:برای ساخت مدرسه در شهرستان های گرمی و انگوت،مبلغ ۶ میلیارد و۷۴۰ میلیون تومان هزینه می کند.

وی افزود؛ مدرسه سه کلاسه در روستای هدیلو از جمله تعهدات بنیاد بود که به خوبی این تعهد انجام و دراختیار آموزش و پرورش قرارگرفت.

انتهای پیام/