به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بهزاد محمدی خلفلو شامگاه دوشنبه در مراسم ارسال دومین تجهیزات آموزشی هنرستان‌ها به نواحی و مناطق آموزش و پرورش اردبیل، اظهار کرد: در این مرحله ۱۷ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی ویژه هنرستان‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای ارسال شد تا دانش‌آموزان حاضر در هنرستان‌ها بتوانند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بهزاد محمدی خلفلو شامگاه دوشنبه در مراسم ارسال دومین تجهیزات آموزشی هنرستان‌ها به نواحی و مناطق آموزش و پرورش اردبیل، اظهار کرد: در این مرحله ۱۷ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی ویژه هنرستان‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای ارسال شد تا دانش‌آموزان حاضر در هنرستان‌ها بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله اول نیز شهریورماه امسال ۲۴ میلیارد تومان تجهیزات بین مدارس استان توزیع شده بود تا در سال تحصیلی جاری دانش‌آموزان با کمترین دغدغه بتوانند تحصیلات خود را انجام دهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ارسال تجهیزات هنرستانی و واحدهای آموزشی به ارزش ۴۱ میلیارد تومان در ۲ مرحله در سال تحصیلی جاری انجام شده و سال آینده نیز سعی خواهیم کرد در فرصت‌های فراهم شده این تجهیزات و امکانات را در اختیار هنرستان‌ها و مجموعه‌های آموزشی قرار دهیم.

محمدی خلفلو افزود: با توجه به رویکرد آموزش و پرورش در توسعه هنرستان‌ها و بهره‌مندی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای سعی بر این است تا شرایط مطلوبی را در آراستگی هنرستان‌ها به جدیدترین امکانات مهارتی شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در دهه فجر ۲۳ پروژه مدرسه‌سازی در قالب ۱۱۵ کلاس درس و هفته دولت نیز ۲۷ پروژه مدرسه‌سازی در قالب ۱۰۲ کلاس درس احداث و تحویل آموزش و پرورش شد.

محمدی خلفلو به رشد اعتبارات نوسازی مدارس در چهار سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ۹۵ میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس در سال ۹۹، امسال بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته که یک رشد چهار برابری را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا سایر واحدهای آموزشی نیمه‌تمام و در حال احداث را به سرعت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نیز با برچیدن بخاری‌های گازسوز و نفت سوز آغاز شده و تلاش ما بر این است تا با تزریق ۲۰ میلیارد تومان، ۵۶ مدرسه را در قالب ۳۳۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی مناسب و استاندارد مجهز کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر