ابراهیم صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، از بررسی چند لایحه حقوقی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشایی و توافق با مالکان املاک حریم پل داروپخش سال‌ها است بلاتکلیف مانده بود لذا این موضوع مجدداً در صحن علنی شورا مطرح شد. وی با بیان اینکه […]

ابراهیم صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، از بررسی چند لایحه حقوقی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بازگشایی و توافق با مالکان املاک حریم پل داروپخش سال‌ها است بلاتکلیف مانده بود لذا این موضوع مجدداً در صحن علنی شورا مطرح شد.

وی با بیان اینکه این عدم توافق برای بازگشایی کامل پل داروپخش در طول این سال‌ها منجر به ترافیک و بروز مشکلاتی به اهالی منطقه شده است، گفت: اعضای شورای شهر مصمم به بازگشایی کامل حریم پل داروپخش بودند که خوشبختانه در حال حاضر تمامی مالکان املاک باقی مانده موافق توافق با شهرداری هستند و امیدواریم شهرداری نیز بعد از تصویب این لایحه هرچه سریع‌تر نسبت به توافق و بازگشایی اقدام کند.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه دیگر مبنی بر صدور مجوز برای انعقاد قرارداد برای توسعه و تجهیز مرکز کنترل ترافیک شهرداری گفت: همواره شورای شهر اردبیل حافظ بیت المال بوده و امروز نیز بیش از پیش به این مسئله تاکید دارد تا ریالی حیف و میل نشود.

صفری با اشاره به اینکه لازم است در زمان خریداری این تجهیزات اجازه ندهیم یک ریال از حقوق شهروندان تضییع شود، افزود: بایستی لیست قیمت‌های ارائه شده توسط شرکت مذکور را بررسی دقیق کرده و سپس مورد تصویب قرار دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر