سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه در این جلسه با رأی اکثریت اعضای شورای شهر، ۴ میلیارد تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان معلول و استثنایی اختصاص داده شد؛ اظهار کرد: طی تصویب این لایحه به شهردار مجوز داده شد تا سرویس مدارس استثنایی […]

سلامت صفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با بیان اینکه در این جلسه با رأی اکثریت اعضای شورای شهر، ۴ میلیارد تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان معلول و استثنایی اختصاص داده شد؛ اظهار کرد: طی تصویب این لایحه به شهردار مجوز داده شد تا سرویس مدارس استثنایی رایگان شود.

وی افزود: نظر به مطالبه شهروندان در مورد ساماندهی باغ بزرگ جیرال کل اعضای شورای شهر با پیشنهاد شهرداری در مورد ۳ میلیارد تومان برای روشنایی و حصار و نرده کشی پیرامون این باغ موافقت کردند و مقرر گردید شهردار اقدام عملی را در اسرع وقت انجام دهد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که در یک نگاه کلی نقاط قوت و برجسته محسوس بوده است و کل اعضای شورا اتمام پروژه‌های نیمه تمام و زخمی را از شهردار خواستار شدند.

صفری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: لازم می‌دانم به نقش اعضای شورا در مصوبات و پیگیری‌ها و انجام کارها توسط شهرداری اشاره کنم به طوری که تمامی تصمیمات و کار در شورا به صورت جمعی است و همه اعضا در مصوبات و اقدامات و پیگیری‌ها در متن قرار دارند و مطلع هستند.

وی تصریح کرد: چنانچه هر کدام از اعضای شورای شهر یا افراد خارج از شورا و با ترفندهای مختلف از جمله بازدیدها و یا در فضای مجازی و با هزینه‌های جانبی بیشتر مانور بدهد در واقع این حرکت یک نوع عوام فریبی است و خوشبختانه در سطح شورای ششم این موارد بسیار کم به چشم می‌خورد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: همواره شورا کار اجرایی ندارد، بلکه ناظر است و انجام تمامی کارها توسط مجموعه شهرداری صورت می‌پذیرد که وظیفه شورا نیز کنترل و نظارت بر این پروژه‌ها است.

صفری همچنین افزود: در این جلسه ۵۰ میلیون تومان جهت کمک و مساعدت به تأمین بسته‌های غذایی به خانواده‌های زندانیان به انجمن حمایت از زندانیان اردبیل تصویب شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر