به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهیار سپهری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره ملی «کوک چهارم» با معرفی آثار برتر در بخش‌های عکس و فیلم موبایلی و دوربین حرفه‌ای و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین پایان یافت. وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره کوک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهیار سپهری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره ملی «کوک چهارم» با معرفی آثار برتر در بخش‌های عکس و فیلم موبایلی و دوربین حرفه‌ای و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین پایان یافت.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره کوک با حضور «حسین برجی» رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، «ملاحسنی» معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان در سالن هشت بهشت سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.

مدیر حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه با محور جلوه‌های اخلاق در شهر برگزار شد که در بخش عکس تعداد ۴۱۴ قطعه عکس از ۱۵ کلان شهر و استان قزوین به دبیرخانه ارسال شده بود.

سپهری ادامه داد: پس از داوری «مهدی مقیم‌نژاد»، «عباس سرلک» و «مهران مافی بردبار»، تعداد ۳۴ قطعه عکس به مرحله نمایشگاه راه یافته و در بخش دوربین حرفه‌ای «رحمان مجرد» از هنرمندان اردبیلی موفق به کسب مقام دوم این جشنواره شد.

وی خاطرنشان کرد: «رحمان مجرد» متولد ۱۳۶۳ در اردبیل، کارشناسی ارشد عکاسی و نزدیک دو دهه است که در حوزه عکاسی فعالیت و تدریس دارد و همچنین در بیش از ۲۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر