به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در روزهایی که گرانی در خرید کالاهای مختلف مردم را رنج می دهد، قیمت انواع شیرینی در اردبیل به طور متوسط از نرخ کشوری پایین تر است و تولیدکنندگان در این عرصه سعی می کنند تا با تنوع تولید و نگه داشتن هوای مردم، کام آنها را تلخ نکنند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در روزهایی که گرانی در خرید کالاهای مختلف مردم را رنج می دهد، قیمت انواع شیرینی در اردبیل به طور متوسط از نرخ کشوری پایین تر است و تولیدکنندگان در این عرصه سعی می کنند تا با تنوع تولید و نگه داشتن هوای مردم، کام آنها را تلخ نکنند.

رییس اتحادیه قنادان، کیک پزان و بستنی اردبیل در حاشیه مراسم افتتاح کافه قنادی تاتلی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بعد از پایان کرونا شیرینی فروشان استان که دچار ضرر و زیان شده بودند با تنوع تولید به تناسب ذائقه مردم سعی کردند تا فعالیت خود را به شکل مناسب انجام دهند.

ناصری راد تصریح کرد: در حال حاضر ما در کنار قنادان سنتی اردبیل، شیرینی پزان مدرن را نیز شاهد هستیم که سعی می کنند در قالب کافه قنادی فعالیت خود را با تنوع تولید محصولات انجام داده و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی گفت: با احتساب هزینه دستمزد، بیمه و اجاره مغازه اکثر قنادان و شیرینی فروشان سعی دارند تا نسبت به سایر استان ها با نرخ پایین تر محصول خود را عرضه کنند که امیدواریم در این راستا مسئولان دولتی نیز حمایت لازم را به ویژه در تأمین مواد اولیه از شیرینی فروشان انجام دهند.

رییس اتحادیه قنادان، کیک پزان و بستنی اردبیل افزود: ما هیچ محدودیتی برای فعالیت شیرینی فروشی ها نداریم و کافه قنادی های تازه راه اندازی شده در اردبیل با توجه به تنوع تولید و عرضه محصول با استقبال مردم روبه رو هستند و به تناسب درجه ممتاز، یک و ۲ محصولات به قیمت مناسب عرضه می شود تا رضایتمندی مردم نیز فراهم آید.

ناصری راد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا حمایت های همه جانبه از فعالان این عرصه انجام شده و شرایط مطلوب تری را نسبت به گذشته در فعالیت و حمایت از این تلاشگران شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار