به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون که تا دوم مردادماه برپا خواهد بود، بیش از ۵۰ واحد تولیدی از تهران، آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، مشهد، اصفهان و شیراز تولیدات خود را در ویترین دید و خرید علاقه‌مندان قرار دادند. در این نمایشگاه در کنار تنوع عرضه محصولات با برند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون که تا دوم مردادماه برپا خواهد بود، بیش از ۵۰ واحد تولیدی از تهران، آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، مشهد، اصفهان و شیراز تولیدات خود را در ویترین دید و خرید علاقه‌مندان قرار دادند.

در این نمایشگاه در کنار تنوع عرضه محصولات با برند داخلی، سعی شده تا شرکت‌های معتبر با تخفیف ۲۵ درصد محصولات خود را ارائه کنند تا خانواده‌ها با خیال راحت خرید خود را انجام داده و حتی به صورت قسطی نسبت به تهیه لوازم خانگی منزل خود اقدام کنند.

در این نمایشگاه غرفه‌داران سعی کردند تا جدیدترین محصولات خود را در عرصه لوازم خانگی از یخچال و لباسشویی گرفته تا لوازم الکترونیکی را عرضه کنند تا با توجه به تنوع تولید داخلی و عرضه مناسب و کیفی آن، خریداران و بازدیدکنندگان نیز رضایت کامل از نمایشگاه دهم را داشته باشند.

مسعود ناصری راد در جریان گشایش این نمایشگاه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به توانمندی تولید داخلی در عرصه لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: اتحادیه‌ها و صنوف مرتبط با لوازم خانگی و محصولات دکوراسیون سعی دارند تا پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان خوبی را برای عرضه محصولات خود مهیا کنند تا در کنار عقد قرارداد، ‌ امکان صادرات این محصولات از طریق گمرک استان به کشورهای دیگر فراهم آید.

رئیس اتاق اصناف اردبیل افزود: حمایت همه‌جانبه اتحادیه‌های استانی از تولیدات داخلی با برندهای مشهور فرصت خوبی را فراهم کرده تا رقابت سالمی را در تولید و عرضه این محصولات شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع