بازار؛ گروه راه و مسکن: خلیل محبت خواه در مراسم بهره‌برداری از ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس با تاکید بر اینکه قرارداد ۲۵ پیمانکار بدعهد مسکن مهر در شهر جدید پردیس فسخ شد گفت: فسخ قرارداد پیمانکاران بدعهد به منزاه این نیست که آنها را رها کرده و دیگر کار ما با آنها تمام شده […]

بازار؛ گروه راه و مسکن: خلیل محبت خواه در مراسم بهره‌برداری از ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس با تاکید بر اینکه قرارداد ۲۵ پیمانکار بدعهد مسکن مهر در شهر جدید پردیس فسخ شد گفت: فسخ قرارداد پیمانکاران بدعهد به منزاه این نیست که آنها را رها کرده و دیگر کار ما با آنها تمام شده است.

قرارداد ۲۵ پیمانکار بدعهد مسکن مهر در شهر جدید پردیس فسخ شد

وی افزود: عده ای تصور می کردند پروژه‌های مسکن مهر با رفتن پیمانکاران قبلی کارها می خوابد، اما اینگونه نشد و پیمانکاران جدید پای کار آمدند و به صورت شبانه روزی برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فعالیت می کنند.

محبت خواه اظهار کرد: سعی می کنیم واحدهای مسکن مهر را تکمیل شده به بهره‌برداری برسانیم. برای امروز ۳۰ بلوک به دلیل نداشتن برخی امکانات از برنامه افتتاح حذف شد. برخی کارها برخلاف وعده های داده شده است، چرا که گیرهای پنهان نمایان می شود.

۴۷۱۰ واحد مسکن مهر خالی شهر جدید پردیس به سازمان امور مالیاتی معرفی شد

مدیر عامل شرکت عمران پردیس از معرفی ۴۷۱۰ واحد مسکن مهر خالی شهر جدید پردیس به سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص عرضه خانه‌های خالی از مسکن و تاثیر مثبت آنها در بازار مسکن، در این راستا ۴۷۱۰ واحد مسکن مهر به سازمان امور مالیاتی برای دریافت مالیات خانه‌های خالی معرفی شده‌اند.

محبت خواه تصریح کرد: اگر بتوانیم حاشیه‌های ساخت مسکن را جمع کنیم، می توانیم زودتر از موعد مقرر واحدهای مسکن مهر پردیس را تحویل دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار