به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت عید مبعث در مسجد عباسیه پارس آباد برگزار شد، با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: عید مبعث یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، روزی که برای اولین بار نخستین آیات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسمی که به مناسبت عید مبعث در مسجد عباسیه پارس آباد برگزار شد، با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: عید مبعث یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است، روزی که برای اولین بار نخستین آیات الهی بر رسول مهربانی پیامبر اکرم (ص) در غار حرا نازل شد.

وی گفت: ۲۷ رجب مصادف است با سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) که بالاترین عید مسلمانان است که در این روز جشن شادی در شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.

حجت الاسلام باقری بنابی بیان کرد: با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به معنی تولد سیاسی مردم بود، افزود: در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با صدای رسا و مبتنی بر واقعیات و پیشرفت‌های حاصل گردیده اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی قله های عزت و افتخار را به رهبری مقام معظم رهبری فتح کرده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام اسلامی ثمره مبعث حضرت رسول(ص) است، تصریح کرد: عید مبعث یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و مهمترین روز تاریخ بشر است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شومشان را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر