به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد، با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات بیعت با ولایت فقیه است، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق های رای بیعت با امام و شهیدان است و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد، با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات بیعت با ولایت فقیه است، اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق های رای بیعت با امام و شهیدان است و موجب سربلندی نظام اسلامی و اعلام وفاداری مجدد به نظام اسلامی ایران است.

وی به معیار های فرد اصلح پرداخت و گفت: یکی از معیارهای فرد اصلح، اعتقاد عملی به انقلاب، قانون اساسی و خط امام و اسلام است و لذا مردم باید در هنگام رای دادن فرد اصلح را انتخاب و روانه مجلس کنند و مجلس خوب با افراد اصلح خروجی بهتری خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: تدین، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه، صداقت، مردمی بودن و دلسوز برای مردم، طرفدار مستضعفین و بهره مهدی از فهم و درک سیاسی از شاخصه های مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

حجت الاسلام باقری بنابی با تبریک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیان کرد: امنیت پایدار جاری در کشور مدیون تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر سربازان گمنام است.

خطیب جمعه پارس آباد با تشکر از متولیان امنیت و نظم کشور، ادامه داد: امنیت و نظم جمهوری اسلامی که در جهان بی نظیر است حاصل تلاش وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تاکید کرد: داوطلبان انتخابات حفظ زیبایی شهر، برقراری نظم در محیط شهری و جلوگیری از ترافیک، رعایت حقوق مردم را در روند تبلیغات خود به‌صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید از اهمیت انتخابات خبرگان بکاهد و عظمت انتخابات مجلس خبرگان باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار کشور می شود و هر برگ رای تیری به سمت قلب دشمنان است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر