به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد و جمعی از پرستاران اظهار کرد: حضرت زینب (س) الگوی پرستاری است و این افتخار این قشر است اما باید دقت داشت که چه خصیصه‌ای از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد و جمعی از پرستاران اظهار کرد: حضرت زینب (س) الگوی پرستاری است و این افتخار این قشر است اما باید دقت داشت که چه خصیصه‌ای از آن حضرت الگوی پرستاران ما است.

وی گفت: امید است پرستاران عزیز و پرتلاش در ارائه خدمت به بیماران صبر زینبی را پیشه نموده و در برخورد با آنها نهایت تحمل و مدارا را داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیازهای او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده از گناهان پاک می‌شود.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه نقش پرستار در بهبود و درمان بیمار بسیار مهم و مؤثر است و نگاه مهربانانه پرستار به بیمار باعث افزایش روحیه امید در بیمار می‌شود، تصریح کرد: نام و یاد همه پرستاران شهید را گرامی می‌داریم و به روح پاکشان درود می‌فرستیم و برای پرستاران شاغل در مراکز درمانی شهرستان پارس آباد، سلامتی و بهروزی در پناه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را آرزو می‌کنیم.

بیمارستان‌ها با کمبود نیروهای خدماتی مواجه‌اند

منصور مهمان نواز، مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک روز پرستار، اظهار کرد: روزانه ۱ هزار و ۲۰۰ مریض سرپایی در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای این شهرستان پذیرش می‌شوند.

وی گفت: اتاق عمل‌های بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهدای این شهرستان به صورت شبانه روزی فعال بوده و اعمال اورژانسی در اولویت این مرکز قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد با اشاره به اینکه ۳۵۰ پرستار در بیمارستان‌های پارس آباد فعالیت دارند، افزود: ۲۰۰ پرستار در بیمارستان شهدا و تعداد ۱۵۰ پرستار در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

مهمان نواز با اشاره به کمبود نیروهای خدماتی در این بیمارستان ادامه داد: کمبود نیروهای خدماتی باعث کاهش کیفیت خدمات در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر