به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی مواجه شده و جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفت، نمادهای شستا، تاپیکو، حکشتی، وبملت، شپدیس، بوعلی و پارس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد بیش از ۱۶ هزار واحدی مواجه شده و جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفت، نمادهای شستا، تاپیکو، حکشتی، وبملت، شپدیس، بوعلی و پارس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۸۶۱ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. امروز نیز با ورود ۱۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به صندوق‌های درآمد ثابت، دریافت سود ثابت همچنان مورد استقبال حقیقی‌ها قرار دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته شیب ورود به این صندوق‌ها، نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.

ارزش معاملات خرد عدد ۶,۸۱۶ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، افزایش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر