به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همانطور که در پیش بینی معاملات بورس در روز گذشته گفته بودیم، شاخص کل بورس امروز را هم با روند ریزشی به پایان رساند، ارزش معاملات خرد روند افزایشی نداشته و در همان محدوده ۶,۸۸۰ میلیارد تومان است. اما نکته مهم امروز افزایش نمادهای منفی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، همانطور که در پیش بینی معاملات بورس در روز گذشته گفته بودیم، شاخص کل بورس امروز را هم با روند ریزشی به پایان رساند، ارزش معاملات خرد روند افزایشی نداشته و در همان محدوده ۶,۸۸۰ میلیارد تومان است.

اما نکته مهم امروز افزایش نمادهای منفی نسبت به دیروز بوده به طوری که ۱۱۱ نماد مثبت، ۸۰ نماد صف خرید، ۳۹۶ نماد منفی و ۵۸ نماد صف فروش بودند.

ارزش صف‌های خرید ۵۱۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۱۶ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۵۵ میلیارد تومان قرار دارد.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای چهارمین روز متوالی با ثبت رقم ۲۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر