به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی معابر روستای «انجیرلوی» بیله‌سوار اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر ۱۱ روستای این شهرستان با تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی و قیر رایگان آغاز شده است. وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری بنیاد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی معابر روستای «انجیرلوی» بیله‌سوار اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر ۱۱ روستای این شهرستان با تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی و قیر رایگان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری انجام می‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال حدود ۵۶ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت‌ریزی در معابر این روستاها انجام خواهد شد.

فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: آسفالت‌ریزی تاکنون در روستاهای «خلیفه‌لو»، «فولادلو» و «مرادلو» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع اجرایی شده و عملیات آسفالت معابر روستاهای «انجیرلو»، «بابک»، نگوگ‌تپه»، «قره قاسملو»، «روح کندی»، «نظرعلی بلاغی»، «گون‌پاپاق» و «قیز قلعه‌سی» در دستور کار قرار دارد.

اصغری با اشاره به اعتبارات محدود دهیاری‌ها یادآور شد: برای زیرسازی و آسفالت ۴۱ هزار متر مربع از معابر روستاهای باقیمانده ۱۴۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد که مشارکت و نقش آفرینی جدی دستگاه‌های متولی برای آسفالت معابر روستاها نیاز است.

محتشم احدی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه اجرای آسفالت روستای «انجیرلو» با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان در حال انجام است، افزود: این عملیات به مساحت ۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع