به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار شرایط دنیا و کشورهای نظام سلطه و خاورمیانه را در شرایط کنونی بسیار بحرانی و سخت و مستاصل دانست و اظهار کرد: حماسه بزرگ و تاریخی جمهوری اسلامی ایران ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار شرایط دنیا و کشورهای نظام سلطه و خاورمیانه را در شرایط کنونی بسیار بحرانی و سخت و مستاصل دانست و اظهار کرد: حماسه بزرگ و تاریخی جمهوری اسلامی ایران ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند تغییر دهنده و تمام کننده شرایط نظم برهم ریخته جهان و خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت و گفتمان مقاومت بیشترین تأثیر را در شرایط حال حاضر دارد که محور این مقاومت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام پیشرفت‌های محیرالعقول در تمام عرصه‌های نظامی و غیر نظامی که در غالب آن‌ها جز ۱۰ کشور برتر دنیا آن هم در شرایط سخت است، مرهون و مدیون مقاومت و نیز روحیه انقلابی مردم است.

خطیب جمعه بیله‌سوار ضمن دعوت از مردم شریف و نجیب مغان برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این کشور متعلق به خود مردم است و این مردم هستند که مسیر و سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند که حماسه ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ادامه نقش آفرین مردم ایران است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به عظمت ماه شعبان و مناسبت‌های آن اشاره کرد و افزود: یکی از میلادهای مهم در این ماه، میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار است و این روز عزیز را به تمام پاسداران کشور و استان و شهرستان تبریک گفته و از زحمات سپاهیان شهرستان بیله‌سوار کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی وجود سپاه معظم را مایه امید و دلگرمی در کنار نیروهای مسلح و امینتی برای مردم دانست و تصریح کرد: نقش معجزه گونه و بی‌بدیل این سبزپوشان در تمام عرصه‌های کشور بیان‌گر بیان تاریخی امام راحل (ره) در مورد این قشر جهادی است که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در پایان به برگزاری جشنواره تئاتر مرزداران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی شروع ترقی و تعالی شهرستان مرزی بیله سوار است که از تمام دست‌اندکاران و زحمتکشان این جشنواره کشور در قالب تکریم مرزداری و مرزداران، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

حجت الاسلام عزیزی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را مایه حسن و زینت و جمال انسان دانست و افزود: طبق خطبه متقین، انسان‌های با تقوا کسانی هستند که اهل زیبایی و فضیلت بوده و در قیامت هم خداوند با کسانی خواهد بود که این زیبایی و زینت را در نظام احسن برای خود در این دنیا کسب کرده باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر