مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند تمام زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی را تا درب ورودی شهرک تأمین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، هاشم علایی عصر شنبه در نشست مشترک با مدیر منطقه مخابرات اردبیل، با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان دارد.

وی تصریح کرد: برای تحقق این هدف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد که همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این راستا ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند که در این راستا نیازمند مساعدت و همراهی این دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران هستیم.

علایی با بیان اینکه در دنیای پرشتاب امروزی ارتباطات و فناوری، اطلاعات نقش و جایگاه ویژه‌ای در رونق کسب و کارها محسوب می‌شوند، افزود: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرک‌های صنعتی، مطمئناً بسیاری از فعالیت‌های تولیدی، سریع‌تر و آسان‌تر انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: با تعامل و همکاری مناسبی که با شرکت مخابرات استان وجود دارد، امیدواریم با بهبود بسترهای مخابراتی، گام‌های مؤثری در رفع مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی استان برداشته شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر