به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف موناکو فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پورتو تمام شد. در این بازی که در ورزشگاه دراگائو پورتو برگزار شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف موناکو فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پورتو تمام شد.

در این بازی که در ورزشگاه دراگائو پورتو برگزار شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت. طارمی در این مسابقه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت و حتی یک ضربه قیچی برگردان نصفه و نیمه زد که این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

در نیمه دوم، طارمی به شیوه همیشگی خودش باعث برتری پورتو شد. این مهاجم در دقیقه ۶۶ با حرکت در محوطه جریمه موناکو ایجاد موقعیت کرد اما بعد از برخورد با مدافع حریف به زمین افتاد و داور هم پنالتی گرفت.

طارمی در دقیقه ۶۷ خودش این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا پورتو در ورزشگاه پر از تماشاگر خانگی خود از حریفش پیش بیافتد. او بعد از این گل، تعویض شد.

در ادامه «گلنو» دیگر بازیکن پورتو موفق به گلزنی شد.  تک گل موناکو هم در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به دست آمد. 

به این ترتیب پورتو پیش از شروع فصل جدید به یک برد مهم دست یافت. این تیم هفته آینده در دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال به مصاف توندلا خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع