به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ایام فاطمیه از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است و رعایت حرمت این ایام یک وظیفه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ایام فاطمیه از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است و رعایت حرمت این ایام یک وظیفه است و همه افراد باید برای تحقق آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه وفاداری زوجین در خانواده باعث تقویت صبر و محبت در خانواده می‌شود، گفت: وفاداری از شاخص‌ترین ویژگی حضرت زهرا (س) بود و وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص ساماندهی عشایر محدوده نشین افزود: با هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی خصوصاً تلاش‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل که در سال ۹۸ مصوبه هیأت وزیران انجام شد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به سفر معاون قوه قضائیه و رئیس ثبت اسناد کشور به شهرستان پارس آباد بیان کرد: در این سفر تعدادی از واگذاری‌های زمین سه هکتاری تحویل داده شد و امید است به زودی ادامه سندها نیز تحویل داده شود.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر