یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سه مورد از مصوبات برای رفع قوانین مزاحم تولید و کسب و کار به هیأت مقررات زدایی ارسال شد و در مورد صدور کارت بازرگانی نیز مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با همکاری مسئولان کشوری فرآیند صدور کارت […]

یعثوب نژادمحمد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سه مورد از مصوبات برای رفع قوانین مزاحم تولید و کسب و کار به هیأت مقررات زدایی ارسال شد و در مورد صدور کارت بازرگانی نیز مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با همکاری مسئولان کشوری فرآیند صدور کارت از طریق درگاه ملی مجوزها انجام شود.

وی تصریح کرد: با احراز هویت و شناسایی افراد صاحب صلاحیت در این حوزه فرآیند صدور کارت بازرگانی با همکاری اتاق و صنعت و معدن انجام خواهد شد تا در این بستر جلوی سودجویی و اقدامات غیرقانونی برخی کارگزاری های واسط از بین برود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل گفت: انتظار می رود با هماهنگی و دقت نظر در شناسایی اهلیت صاحبان تجارت و بازرگانی و متخصصان این حوزه صدور کارت بازرگانی به درستی انجام و جلوی تخلفات و سوءاستفاده های احتمالی گرفته شود.

نژادمحمد اصلاح قانون آبزی پروری و تأمین آب از طریق شرکت آب منطقه ای را نیز یادآور شد و افزود: قرار است با پیگیری های انجام شده، آب بها بر اساس آب تحویلی به مجتمع های پرورش آبزیان انجام شود تا به تناسب تناژ تولید، پرداختی اشتراک آب و هزینه های مرتبط با آن به سرانجام برسد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل خاطرنشان کرد: حتی در زمان تعطیلی تولید امکان اعمال جرایم منتفی است و ضرورت دارد به تناسب تخصیص آب و تحویل آن هزینه ها از سوی آب منطقه ای دریافت و تولیدات کیفی تری را بر اساس حقابه منطقه ای شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار