به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی مجتهدی‌نیا بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه ماه ۵۰ مکرر یک اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل بدون اغماض و چشم‌پوشی در حال اجرا است. وی با بیان اینکه عزم دولت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی مجتهدی‌نیا بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه ماه ۵۰ مکرر یک اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل بدون اغماض و چشم‌پوشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عزم دولت در زمینه مبارزه با فساد و رانت جدی است، تصریح کرد: از این رو نهادها و دستگاه‌هایی که وظیفه نظارت بر بازار را دارند باید رویکرد خود را با هدف پیشبرد اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار تغییر دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: همه کالاهای تولیدی مشمول نظارت تعزیرات حکومتی بوده و تمام کالاها و خدمات مشمول نظارت از حیث قیمت‌گذاری هستند که با دقت تمام و وسواس بازرسان این امر در استان اتفاق افتاده است.

مجتهدی‌نیا افزود: خودروی مشکوفه در شهرستان بیله‌سوار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این پرونده به رغم تبرئه شدن در راستای احقاق حقوق دولت و بیت‌المال مراتب اعتراض دبیرخانه کمیسیون استان و دستگاه کاشف به پرونده مربوط به خودروی مشکوفه انجام و برای رسیدگی مجدد به محاکم قضائی ارجاع شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل آموزش فعالان بخش مقابله با قاچاق را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه‌کنندگان با قاچاق کالا باید اطلاعات خود را به روز و با اشرافیت به تمامی جوانب، توان خود را در برابر متخلفان ارتقا دهند.

انتهای پیام/

منبع