هاشم علایی در حاشیه آیین‌ درختکاری «هر شهید یک درخت» در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: امسال تلاش ما بر این است تا در کنار توسعه شهرک‌ها، تأمین زیرساخت‌ها و حمایت از واحدهای تولیدی در مسیر رشد تولید قراردادهای راکد را نیز در سریعترین زمان […]

هاشم علایی در حاشیه آیین‌ درختکاری «هر شهید یک درخت» در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: امسال تلاش ما بر این است تا در کنار توسعه شهرک‌ها، تأمین زیرساخت‌ها و حمایت از واحدهای تولیدی در مسیر رشد تولید قراردادهای راکد را نیز در سریعترین زمان تعیین تکلیف کنیم.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی فعال وجود دارد که در اکثر این شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمبود زمین خالی را داریم که با تاکید استاندار اردبیل قرار شده زمین ۹۰ و ۶۰ هکتاری در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و سایر مناطق نیز به تناسب توسعه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

ایجاد کمربند سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در ۲، سه ماه آینده مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به بهره‌برداری خواهد رسید تا فعالان واحدهای صنعتی دغدغه‌ای در دفع پساب نداشته باشند.

علایی افزود: در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» همه شهرستان‌ها همکاران ما سعی دارند تا زیرساخت‌های لازم به ویژه مسیر دسترسی آب، برق و گاز مورد نیاز را برای سرمایه‌گذاران تأمین کنند و در کنار آن توسعه فضای سبز نیز از دیگر رویکردها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در آستانه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان به نیت شهدا درختکاری را در کنار توسعه فضای سبز شاهد هستیم که با عنوان «هر شهید یک درخت» این برنامه اجرایی می‌شود تا یک کمربند سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل شکل بگیرد.

جذب اعتبارات مورد نیاز به صورت ملی در دستور کار

علایی اضافه کرد: امروز با همکاری منابع طبیعی توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ نهال را به شهرک‌های صنعتی شاهد بودیم و امیدواریم با همکاری شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها، توسعه فضای سبز در سال‌جاری به میزان سه هکتار انجام شود تا مجموع فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۲۷ هکتار برسد.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرک‌های صنعتی عمده جذب اعتبارات مورد نیاز به صورت ملی در دستور کار است و با تاکید استاندار اردبیل تلاشمان بر این است تا در این زمینه بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: امسال با شعار «آرامش، رفاقت و کار و تلاش» سعی خواهیم کرد تا اهداف سازمان و جلب رضایتمندی بیشتر سرمایه‌گذاران را مورد توجه قرار داده و در بهبود فضای شهرک‌ها و نوای صنعتی به ویژه راه‌های دسترسی اقدامات مناسبی را در فصل کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار