به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر جمعه در جلسه قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار کرد: پیگیر افزایش تعداد نانوایی‌های کشیک در ماه‌های پیش روی تابستان به ویژه برای مناطق گردشگری و مسافرپذیر شهرستان اردبیل هستیم. وی از اهتمام ویژه برای تشدید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر جمعه در جلسه قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار کرد: پیگیر افزایش تعداد نانوایی‌های کشیک در ماه‌های پیش روی تابستان به ویژه برای مناطق گردشگری و مسافرپذیر شهرستان اردبیل هستیم.

وی از اهتمام ویژه برای تشدید نظارت، رصد و پایش صفر تا صد فعالیت واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در فصل تابستان با واحدهای نانوایی متخلف برخورد قانونی خواهد شد و نانوایی‌های دارای کارکرد، بی کم و کاست تشویق و حمایت در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به تداوم پخت فوق‌العاده نان در ۲۰ واحد نانوایی کشیک اردبیل گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان از اول تیرماه تداوم پخت نان لواش در واحدهای کشیک برنامه‌ریزی شده است.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: مقرر شده در بازه زمانی ۱۰ روزه اول تیر ماه ۳۰ تن آرد در این تعداد نانوایی‌ها پخت و به همشهریان عرضه شود.

وی افزود: پخت فوق‌العاده نان در نانوایی‌های کشیک اردبیل از ۱۱ خرداد ماه در حال انجام بوده و اسامی و آدرس آن‌ها در درگاه الکترونیکی فرمانداری اردبیل و سازمان صنعت، معدن، تجارت استان اردبیل برای اطلاع عموم شهروندان بارگذاری شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر