به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از محوطه جمعه مسجد اردبیل اظهار کرد: طرح ساماندهی جمعه مسجد اردبیل تصویب شده است و به صورت ویژه اجرایی شود. وی بر بازگشایی حریم جمعه مسجد اردبیل تاکید کرد و گفت: این موضوع هم مطرح شده که قرار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از محوطه جمعه مسجد اردبیل اظهار کرد: طرح ساماندهی جمعه مسجد اردبیل تصویب شده است و به صورت ویژه اجرایی شود.

وی بر بازگشایی حریم جمعه مسجد اردبیل تاکید کرد و گفت: این موضوع هم مطرح شده که قرار است اجرایی شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: مرمت مناره مسجد جمعه هم یکی از اولویت‌ها است که با حفظ تاریخ و هویت و فرهنگ منطقه این امر هم اجرایی می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: بحث تملیک محوطه هم باهمت دستگاه‌های مربوطه باید انجام شود تا مشکلی ازبابت اجتماعی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: ساماندهی این مجموعه نیازمند بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات که قرار شد توسط شهرداری و میراث فرهنگی و از منابع دیگر تأمین شود.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: مسجد جمعه نقش مهمی در شناسایی هویت، تاریخ و فرهنگ اردبیل دارد و با وجود اینکه این مجموعه به پایگاه تبدیل شده ولی اقدامات آنچ‌نانی برای ساماندهی مجموعه انجام نشده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر