رسانه معاند امسال زودتر از هر سال تخریب اربعین را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ژایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از شایعه تا واقعیت: رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان هر سال با نزدیک شدن به زمان اربعین سالار و سرور شهیدان، امام حسین(ع) هجمه‌ها و حملات خود را آغاز می‌کنند اما امسال زودتر از همیشه این حملات را آغاز کردند.

در یکی از این شیطنت‌ها ایران اینترنشنال، پس از صحبت‌های محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اختصاص ارز مسافرتی۲۰۰ هزار دیناری برای زائران اربعین، به گونه‌ای خبر را منتشر کرده تا القا کند که گویی قرار است این ارز به صورت رایگان در اختیار زائران قرار بگیرد و جمهوری اسلامی برای ترغیب مردم این هدیه را به آن‌ها داده است!

درحالی که این ارز هرساله برای مسافران درنظر گرفته می‌شود و امسال برای سفر اربعین به جای دلار قرار است دینار به مسافران اختصاص یابد.

 

 

با نزدیک شدن به ایام اربعین باید شاید تشدید شایعات علیه بزرگترین تجمع جهانی و همچنین شایعاتی علیه دو کشور ایران و عراق باشیم.  در سال های گذشته  شایعاتی چون دخالت ایران در امور عراق، شایعه ارتباط مردان ایرانی با زنان عراقی و یا ارتباط مردان عراقی با زنان ایرانی(در مشهد)،  شایعه تولید گردوغبار عمدی عراق برای ایران، شایعه حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق برای کاستن از شکوه اربعین منتشر کردند.