نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بنیاد علوی به عنوان نهاد حامی مستضعفان بهتر است در همه مناطق محروم استان اردبیل حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی بعد از ظهر جمعه در رویداد «گنج» که با هدف حمایت از گروه‌های جهادی بنیاد علوی در تالار خطایی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حرکت خوبی که نهادهای انقلابی نظیر بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی امام و بنیاد علوی در استان در مسیر ایجاد اشتغال و کارآفرینی انجام داده، ستونی است و این امر به حفظ عزت و کرامت جوانان کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید به معنای واقعی در حل مشکلات و موانع اقتصادی همه گروه‌های جامعه آستین بالا بزنند تا با تقویت نظام سرمایه‌گذاری و تولید بتوانیم در مسیر خوداتکایی و رفاه بیشتر مردم حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خداوند از مجرای چنین مجموعه‌های ارزشی، جهادی و انقلابی سعی می‌کند تا زمینه و بستر برپایی سفره‌های حلال و کسب روزی عزتمندانه را مهیا کند و ما از تلاش‌ها و مجاهدت‌های چنین مجموعه‌هایی قدردانی می‌کنیم.

آیت‌الله عاملی افزود: بنیاد علوی شایسته است در انجام وظایف خود نگاه تنی و ناتنی را کنار گذاشته و با برنامه‌ریزی درست در همه مناطق محروم استان حاضر شده تا به ولی نعمتان این نظام خدمت‌رسانی بی‌منت انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه‌های منتسب به مقام معظم رهبری در فعالیت‌های عمرانی، جهادی، اقتصادی و فرهنگی پیشگام هستند و باید بدون محدودیت در همه مناطق محروم استان حضور پیدا کرده و فرصت تلاش مؤثر و کارآمدی را به اثبات رسانند.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: مردم ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حمایت و پشتیبانی در عرصه‌های اقتصادی و عمرانی دارند و استان اردبیل با توجه به اینکه در اکثر مناطق با عمق محرومیت روبه‌رو است، نیاز جدی‌تر به حضور چنین مجموعه‌های ارزشی دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی این حرکت‌های جهادی زمینه‌ساز تحول در نظام اقتصادی خواهد بود و باید با قوت و قدرت بیشتر این فعالیت‌های جهادی بنیاد علوی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/