به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از کسب پیروزی دو بر یک مقابل سوریه، خود را برای جدال حساس با ایران آماده می‌کند. شاگردان پائولو بنتو که در پایان هفته سوم گروه A انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا با هفت امتیاز در جایگاه دوم حضور دارند، عصر فردا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از کسب پیروزی دو بر یک مقابل سوریه، خود را برای جدال حساس با ایران آماده می‌کند.

شاگردان پائولو بنتو که در پایان هفته سوم گروه A انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا با هفت امتیاز در جایگاه دوم حضور دارند، عصر فردا (شنبه) با پرواز اختصاصی وارد تهران می‌شوند تا خود را برای بازی با شاگردان اسکوچیچ آماده کنند.

کاروان تیم ملی کره جنوبی شامل بازیکنان، مربیان، خبرنگاران و کادر اجرایی خواهند بود که قرار است شرایط لجستیکی این تیم را در تهران فراهم کنند.

کره‌ای‌ها در مدت اقامت چهار روزه خود در تهران، آشپز ویژه خواهند داشت و به احتمال زیاد، دو جلسه تمرینی را قبل از بازی با تیم ملی ایران در برنامه خود دارند.

کاروان کره جنوبی در یکی از بهترین هتل‌های تهران اقامت خواهند داشت که طبق قوانین AFC، افراد متفرقه به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی حق حضور در هتل را ندارند.

سفارت کره جنوبی در تهران قصد دارد شهروندان کره‌ای مقیم ایران را برای این دیدار راهی ورزشگاه آزادی کند تا آنها به تشویق تیم خود بپردازند.

کره جنوبی که آخرین بار در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسیا موفق به بردن ایران شد دنبال شکستن رکورد ۱۰ ساله است تا بتواند صدرنشین فعلی گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را مغلوب کند.

این در حالی است که تیم ملی ایران در سه بازی گذشته خود نه تنها به پیروزی رسیده است بلکه هیچ گلی هم دریافت نکرده است تا اینگونه برای رقیب سنتی خود از شرق آسیا خط و نشان بکشد.

انتهای پیام/

منبع