استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفرهای شهرستانی با حضور در شهرستان گرمی از طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل با بررسی میدانی آخرین وضعیت پروژه بزرگ‌راه گرمی – اردبیل، گفت: مشکلات عملیات اجرایی بزرگ‌راه گرمی – اردبیل با همکاری و اقدامات ۲ دستگاه اجرایی در سریع‌ترین زمان رفع خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پس از رفع مشکلات یادشده، دیگر دلیلی برای کُندی در روند عملیات اجرایی بزرگ‌راه گرمی – اردبیل از سوی پیمانکار این پروژه وجود نخواهد داشت.

حضور استاندار اردبیل در روستای گیلارلو گرمی/ روند مناسب جبران خسارات سیل و مسیل‌سازی سرعت بیش‌تری می‌گیرد

استاندار اردبیل با حضور در روستای گیلارلو که در سیل سال جاری دچار خسارت شده بود؛ بیان کرد: روز گذشته تسهیلات بانکی برای مناطق سیل‌زده از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.

عاملی افزود: این تسهیلات در اسرع وقت به مناطق سیل‌زده از جمله روستای گیلارلو که در حوزه‌های مختلف اعم از کشاورزی و دامداری دچار خسارات شدند، تزریق خواهد شد تا روند بهسازی و نوسازی بخش‌های سیل‌زده و مسیل‌سازی این روستا که سرعتی خوبی داشته، افزایش یابد.

پیگیری میدانی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را به‌صورت میدانی پیگیری کرد و گفت: در خصوص برخی مسائل طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه مسکن محرومان شهرستان گرمی در دستور کار است

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، طی بازدید از پروژه مسکن محرومان در این شهرستان، اظهار کرد: با همکاری و مشارکت‌های لازم، تلاش می‌شود پروژه ۲۴ واحدی مسکن محرومان شهرستان گرمی، در مدت زمان کوتاهی تکمیل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

ادای احترام استاندار اردبیل به مادر شهید فریدون هژبری

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان سومین سفر شهرستانی به گرمی، با حضور در منزل شهید فریدون هژبری، به مقام این شهید والامقام شهرستان گرمی و مادر بزرگوار وی ادای احترام کرد.

تولیدات باکیفیت داخل استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، از خط تولید کارخانه شیرآلات آویسا نامی در این شهرستان و هم‌چنین طرح توسعه این مجموعه بازدید کرد و پیگیر رفع مسائل و نیازهای آن شد.

استاندار اردبیل در این بازدید با تأکید بر حمایت از تولید داخلی، بیان کرد: بخش قابل توجهی از تولیدات چوبی، یراق‌آلات، شیرآلات، مصالح و دیگر محصولات باکیفیتی که در استان اردبیل تولید می‌شود، در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان استفاده خواهد شد.

دستور استاندار اردبیل برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز پروژه تولید فیلتر و لوازم خانگی در گرمی

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، طی بازدید از پروژه تولید فیلتر و لوازم خانگی عباسی در این شهرستان، دستور داد تسهیلات بانکی درخواستی از سوی سرمایه‌گذار برای تکمیل این پروژه پرداخت شود.

بازدید استاندار اردبیل از واحد تولید نبات گلشن مغان در گرمی

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، از واحد تولید نبات گلشن مغان در این شهرستان بازدید کرد و پیگیر رفع مسائل این واحد تولیدی آن شد.

آغاز بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید باکری در گرمی

هم‌زمان با دور سوم سفر شهرستانی سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل به گرمی، بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید باکری در این شهرستان با حضور استاندار اردبیل، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس و جمعی از مسؤولان آغاز شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید باکری شهرستان گرمی با صرف اعتبار ۱۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بررسی میدانی اجرای فاز دوم تأسیسات آبی موران/ لوله‌گذاری توسط بسیج سازندگی تا یک ماه آینده انجام می‌شود

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، با همراهی نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس آخرین وضعیت اجرای فاز دوم تأسیسات آبی موران در این شهرستان را به‌صورت میدانی بررسی کرد.

استاندار اردبیل در این بازدید گفت: مقرر شد با لوله‌گذاری و تکمیل مسیر سیاوش‌درسی بخش موران توسط بسیج سازندگی تا یک ماه آینده، عملیات پمپاژ آغاز شود.

نشست صمیمی جمعی از فعالان اجتماعی و منتخبان شهرستان گرمی با استاندار اردبیل

در ادامه دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، نشست صمیمی جمعی از فعالان اجتماعی، نخبگان، جریان‌های حلقه‌های میانی و منتخبان این شهرستان با سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل برگزار شد.

تجلیل استاندار اردبیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی گرمی

سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در جریان دور سوم سفر شهرستانی به گرمی، از تعدادی از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی این شهرستان تجلیل کرد.

برگزاری میز خدمت و جلسه ملاقات مردمی

برگزاری میز خدمت با حضور مدیران کل و دیدارهای مردمی از دیگر بخش‌های سفر یکروزه استاندار اردبیل به شهرستان گرمی بود.

انتهای پیام/