در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، امام جمعه، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مدیران، دانش آموزان و اولیای آنان با اهدای لوح تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۲ شهرستان گرمی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حسین مولایی، فرماندار گرمی در حاشیه این آیین با بیان اینکه در سطح شهرستان گرمی امسال ۱۳ نفر در رشته پزشکی، ۱۷ نفر در رشته دبیری و ۴ نفر هم رتبه زیر هزار حائز موفقیت شدند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد انگیزه و الگوسازی در میان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان مشوق‌هایی بین دانش آموزان ایجاد کرد تا شهرستان پر استعداد گرمی جایگاه واقعی خود را در احراز رتبه های برتر علمی بازیابد.

مولایی موفقیت حاصله را نتیجه تلاش‌های دلسوزانه والدین عنوان کرد و همچنین تلاش های آموزش و پرورش در ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و کسب موفقیت آنهارا قابل تقدیر دانست و ادامه داد : شهرستان گرمی جهت شتاب بیشتر بخشیدن به رشد خود،به تلاش و احساس مسئولیت همه مسئولین و اولیاء دانش آموزان نیاز دارد تا با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های خود،به رشد شهرستان کمک کنند.

در پایان این مراسم از  دانش آموزان دارای رتبه های برتر کنکور تجلیل شد.

انتهای پیام/