به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، معروف خسروی عصر دوشنبه در جریان راه اندازی باسکول اداره راهداری در ده کیلومتری جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: این باسکول با هدف کنترل تناژ حمل مصالح شن و ماسه و جلوگیری از تخریب در این جاده گردشگری نصب شد. وی با بیان اینکه برای راه اندازی این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، معروف خسروی عصر دوشنبه در جریان راه اندازی باسکول اداره راهداری در ده کیلومتری جاده خلخال به اسالم اظهار کرد: این باسکول با هدف کنترل تناژ حمل مصالح شن و ماسه و جلوگیری از تخریب در این جاده گردشگری نصب شد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این باسکول بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ کامیون شن و ماسه از این جاده گردشگری در حال عبور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: تناژ حمل بار در این محور طبق بار مجاز کارت ماشین صادره کارخانه سازنده است.

خسروی ادامه داد: راه اندازی این باسکول یکی از راه‌های مقابله با بارگیری خارج از ظرفیت کامیون‌های حمل شن و ماسه است که باعث تخریب جاده‌های خلخال شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، پلیس راه اردبیل خلخال نیز در این مسیر استقرار و علاوه بر کنترل بارنامه‌ها و جریمه اعمال شده هشت تا ده نمره در سابقه گواهینامه رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع