به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر چهارشنبه در بازدید از وضعیت راه‌ها و جاده‌های اردبیل اظهار کرد: عملیات برف‌روبی با وجود بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شده است و با توجه به شدت بارش و کولاک همچنان عملیات اجرایی ادامه دارد. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر چهارشنبه در بازدید از وضعیت راه‌ها و جاده‌های اردبیل اظهار کرد: عملیات برف‌روبی با وجود بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شده است و با توجه به شدت بارش و کولاک همچنان عملیات اجرایی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی برف داریم و در برخی شهرستان‌ها بارش سنگین است، گفت: در محورهای کوهستانی از جمله محورهای مناطق جنوبی و مرکزی و استان و مشگین‌شهر کولاک و عدم دید گزارش شده که لازم است شهروندان حتماً از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به گزارش بارش سنگین برف به میزان ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر در گردنه حیران اشاره کرد و گفت: همچنان با تلاش راهداران تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در آن‌ها برقرار است ولی بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

وثوقی با اشاره به انجام عملیات نمک‌پاشی در راه‌های استان ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و با توجه به تداوم بارش برف و کولاک تا آخر وقت و با توجه به افت دما در برخی محورها امکان نمک‌پاشی هم نداریم و لازم به اطلاع‌رسانی است که نمک‌پاشی در برخی محورها به دلیل کولاک قطع شده است.

وی با بیان اینکه پلیس راه استان از تردد ماشین‌های بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی قطعاً جلوگیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان حتماً از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم حتماً قبل از تردد از طریق ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر