به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، توحید دلاور قوام ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه سرعین اظهار کرد: بازارچه جدید صنایع‌دستی در سرعین با توجه به توریست‌پذیر بودن این شهر و ظرفیت خوب آن برای ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود. وی با بیان اینکه این بازارچه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، توحید دلاور قوام ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه سرعین اظهار کرد: بازارچه جدید صنایع‌دستی در سرعین با توجه به توریست‌پذیر بودن این شهر و ظرفیت خوب آن برای ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه در یک طبقه از مجتمع بازار رضا ایجاد خواهد شد، افزود: استفاده از ظرفیت شهر توریستی سرعین برای معرفی و عرضه محصولات صنایع‌دستی فرصت خوبی است که می‌تواند در رونق صنایع‌دستی استان و حتی کشور مؤثر باشد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل بیان کرد: صنعتگران به صورت رایگان در این بازارچه غرفه‌هایی خواهند داشت تا به ارائه محصولات خود و همچنین نمایش نحوه تولید آثار بپردازند.

محمدرضا شایقی، رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین نیز در این جلسه با بیان اینکه بازارچه صنایع‌دستی شهر سرعین فرصتی برای حضور صنعتگران از سرتاسر کشور خواهد بود، گفت: با رایزنی‌هایی که معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی خواهد داشت صنعتگران سایر استان‌ها نیز می‌توانند در این بازارچه محصولات خود را معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع تجاری رضا مجموعه‌ای شامل یک طبقه شهربازی است که برای سایر طبقات نیز درخواست موزه خصوصی و بازارچه صنایع‌دستی را دارد و فعالیت چنین مجموعه‌هایی می‌تواند به ماندگاری بیشتر مسافران در شهر سرعین منجر شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر