توحید دلاور قوام در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تابلو قلمزنی هنرمند اردبیلی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی استان از طرف وزارت میراث فرهنگی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد. وی افزود: این اثر فاخر که چهره استاد فقید سلیم موذن‌زاده اردبیلی مداح شهیر اهل بیت علیه السلام را […]

توحید دلاور قوام در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تابلو قلمزنی هنرمند اردبیلی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی استان از طرف وزارت میراث فرهنگی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

وی افزود: این اثر فاخر که چهره استاد فقید سلیم موذن‌زاده اردبیلی مداح شهیر اهل بیت علیه السلام را به تصویر کشیده موفق به کسب این عنوان شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این اثر از بین پنج اثر برتر در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی انتخاب شده است که بر مبنای سه اصل طراحی، تکنیک اجرا و خلاقیت هنرمند از سوی کارگروه فنی صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی حائز این افتخار شده است.

دلاورقوام ادامه داد: خالق این اثر هنرمند اردبیلی احمد عطایی است که در رشته قلمزنی فعالیت می‌کند و از مربیان به نام استان در رشته قلمزنی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر