محمد جمشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۱۰۵۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۲۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات رسیدگی کردند. وی بیان کرد: ۳۸ […]

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: طی هفته گذشته، با حضور ۱۰۵۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۲۲۳ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۳۸۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۱۱۳ مورد حریق و ۱۲۲ مورد نجات رسیدگی کردند.

وی بیان کرد: ۳۸ مورد احتیاط و ۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان کرد: در هفته‌ای که گذشت ۶۷ مورد نجات یافته، ۱۰ مصدوم در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته ایم.

جمشیدی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه‌ها عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۱۰ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۲۲ با ۷ مورد حریق و ۹ حادثه، ایستگاه ۱۰۳ با ۷ مورد حریق و ۷ حادثه و ایستگاه ۱۰۹ با ۴ مورد حریق و ۱۰ حادثه حادثه صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۱ مورد جواز و ۴۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۲۲۸ نفر کارشناس به مدت ۸۵۵ ساعت صادر گردید.

محمد جمشیدی اشاره کرد: تعداد ۱۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۲۰ مورد و تعداد ۱۱ مورد اخطار ایمنی با حضور ۱۳۲ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۴۹۵ ساعت در حوزه ایمنی شهری و صدور هشت مورد گواهی برای علت حریق، صدور پنج مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۳۳ نفر کارشناس اعزامی به مدت ۷۸ ساعت کارشناسی طی یک هفته گذشته صورت گرفت.

جمشیدی در پایان از زحمات و تلاش‌های آتش نشانان و همکاران خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع