قربان کاجی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مهار آتش سوزی باغ مابین میدان بسیج و ارتش در سریع‌ترین زمان توسط مأموران دو ایستگاه آتش نشانی شهر اردبیل انجام شد و شهروندان دیگر نگران سرایت و شیوع آتش نباشند. وی خاطرنشان کرد: ساعت حدود ۱۴ روز […]

قربان کاجی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مهار آتش سوزی باغ مابین میدان بسیج و ارتش در سریع‌ترین زمان توسط مأموران دو ایستگاه آتش نشانی شهر اردبیل انجام شد و شهروندان دیگر نگران سرایت و شیوع آتش نباشند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت حدود ۱۴ روز یکشنبه آتش‌سوزی در باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش به اطلاع سازمان آتش‌نشانی رسید که به محض دریافت تماس عوامل آتش‌نشانی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل وقوع آتش‌سوزی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با حضور دو تیم ۲۰ نفره و ۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی، آتش‌سوزی در کمترین زمان ممکن مهار شد.

کاجی افزود: خوشبختانه از گسترش آتش‌سوزی به درختان سبز و فضای سبز و دیگر محل باغ جلوگیری شد و آتش‌سوزی متوجه خش و خاشاک و علف‌های هرز باغ شده است.

وی ادامه داد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است و به محض حصول نتیجه قطعی و تکمیلی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی اردبیل از حضور مسئولان شهرداری اردبیل در باغ شریعت خبر داد و اظهار کرد: شهردار اردبیل نیز در محل آتش‌سوزی حضور یافت و وضعیت را از نزدیک بررسی کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر