حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن اظهار کرد: امسال بنا به فرامین مقام معظم رهبری، بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد که نشان از اهمیت مسئله تولید در پیشرفت و […]

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن اظهار کرد: امسال بنا به فرامین مقام معظم رهبری، بنام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد که نشان از اهمیت مسئله تولید در پیشرفت و توسعه کشور است.

وی با اشاره به نقش مردم در تقویت اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: مشارکت دادن مردم در اقتصاد بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در واقع همان مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال مردم در بحث تولید و اشتغال آفرینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: توجه به تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر مسئله تولید، نشانگر این است که نتوانسته ایم در این حوزه به اهداف مورد انتظار دست یابیم.

جعفرزاده ادامه داد: حال باید دید علت موفق نبودن به خلأ قانونی برمی‌گردد یا اینکه محدودیت‌ها سبب شده تا برنامه‌های مربوط به مشارکت مردمی و بخش خصوصی آنگونه که باید انجام نشود.

مدیریت جهادی عنصر اصلی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل مدیریت جهادی را عنصر اصلی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بنا به فرامین رهبر «ما عقیده داریم دوره آزمون و خطا دیگر تمام شده و یک راه بیشتر نداریم که آن هم بازگشت به آرمان انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد است.

جعفرزاده تصریح کرد: مردمی سازی اقتصاد و تولید قدرت اقتصادی در واقع همان اقتصاد مقاومتی است و مدیریت جهادی منبعث از فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر