رییس بنیاد مسکن با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ واحد مسکونی شهری در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن آغاز شده که ۱۳۴ واحد آن به بهره برداری رسید گفت: تا خرداد ماه سال آینده مابقی به مرحله نهایی می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، در دوازدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری گفت: در خصوص نهضت ملی مسکن شهری ۲۰۰۰ واحد را شروع کردیم که ۱۳۴ واحد آن در جمع واحدهایی است که امروز به دستور جنابعالی به بهره برداری خواهد رسید و الباقی پیشرفت ۵۵ درصدی دارد که تا خرداد ماه سال آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۱۳۰ کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده افزود: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان آسفالت با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده و حدود ۹۰ کیلومتر از معابر انشاءالله بهسازی و تحویل مردم عزیز استان زنجان خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان زنجان افزود: در روستای سُهرین ۴۵۰ واحد مسکونی ساخته شده که به نمایندگی از واحدهای قابل افتتاح استان به صورت نمادین یکی از واحدها با فرمان جنابعالی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار