مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در استان اردبیل نیز ستاد اجرایی امام پروژه های با کیفیتی را ساخته و تحویل مردم می دهد که رضایتمندی متقاضیان را در بازدید امروز به عینه شاهد بودیم. وی از افتتاح شش هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی، بافت فرسوده، […]

مهرداد بذرپاش در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در استان اردبیل نیز ستاد اجرایی امام پروژه های با کیفیتی را ساخته و تحویل مردم می دهد که رضایتمندی متقاضیان را در بازدید امروز به عینه شاهد بودیم.

وی از افتتاح شش هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی، بافت فرسوده، خودمالکین و مسکن روستایی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: سرعت اجرایی این پروژه ها و کیفیت آنها مطلوب بوده و متقاضیان تنها دغدغه بازپرداخت تسهیلات ماهیانه را با رقم پایین داشتند که قرار شد در این زمینه بازنگری انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی ۵۳ هزار هکتار در قالب الحاق به محدوده شهری خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در الحاق و اتصال شهرهای جدید و شهرک ها وجود ندارد و ما به میزان مورد نیاز تأمین زمین را برای طرح نهضت ملی مسکن انجام می دهیم.

بذرپاش افزود: در شهر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر نیز تأمین زمین برای چهار هزار واحد انجام می شود و ساخت واحدها به صورت مجتمع و ویلایی جز رویکردهای دولت سیزدهم است.

وی به آخرین آمار طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و ادامه داد: تا امروز یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد ساخت مسکن در قالب نهضت ملی آغاز شده و تا آخر امسال این رقم افزایش پیدا می کند.

وزیر دولت سیزدهم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از سال آینده به تدریج تکمیل و واگذاری این واحدها را آغاز خواهیم کرد و امیدواریم با همراهی نظام بانکی میزان بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان نیز متناسب با سرانه درآمدی آنها تعدیل شده و پایین بیاید.

بذرپاش در مورد پروژه های روبنایی نیز اضافه کرد: ساخت مجتمع های فرهنگی، مسجد، مدرسه و واحدهای تجاری و خدماتی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است تا هر چه سریعتر این زیرساخت ها تحویل مردم داده شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار