حامد کیخسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با گذشت سه سال از تعهد انجام شده، عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار و ۲۴۲ واحد در استان اردبیل انجام شده و متقاضیان به بانک معرفی شدند. وی تصریح کرد: برای پنج هزار و ۸۴۸ واحد مسکن روستایی در این استان پایان کار […]

حامد کیخسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با گذشت سه سال از تعهد انجام شده، عملیات احداث بیش از ۱۰ هزار و ۲۴۲ واحد در استان اردبیل انجام شده و متقاضیان به بانک معرفی شدند.

وی تصریح کرد: برای پنج هزار و ۸۴۸ واحد مسکن روستایی در این استان پایان کار صادر شده و ما شاهد افتتاح این واحدهای مسکونی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: در یک هزار و ۸۰۰ روستای استان با جمعیت ساکن ساخت این واحدهای مسکونی در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی کار نیز مطلوب و مناسب است.

کیخسروی افزود: تا ۸۱ درصد جذب سهمیه بانک ها را در مسکن روستایی شاهد هستیم و امیدواریم با تعامل برقرار شده با بانک ها پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی سرعت بیشتری بگیرد.

وی به پروژه های احداثی بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲۸ شهر استان شامل این طرح است که متقاضیان مراحل ثبت نام خود را انجام دادند.

کیخسروی مجموع ثبت نام شدگان نهضت ملی مسکن را در ۲۸ شهر استان، ۳۳ هزار و ۶۳ نفر متقاضی اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۳۷۸ نفر وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای همه این متقاضیان زمین مورد نظر تأمین شده و مراحل ساخت پروژه از فنداسیون گرفته تا مراحل تکمیلی و تحویلی پروژه را شاهد هستیم.

کیخسروی اضافه کرد: به زودی در شهرستان خلخال با ساخت و تکمیل ۶۰ واحد مسکن، شاهد تحویل این واحدها به متقاضیان خواهیم بود تا ساکنان این مناطق شهری بتوانند مسکن ایمن و با کیفیتی را دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در ساخت مسکن شهری و روستایی به روند کار سرعت بدهیم و این امر مستلزم آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار