هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال فانتوم با نماد FTM دارای یک شبکه غیرمتمرکز، پرسرعت و مقیاس پذیر است که پذیرش دپ ها را آسان تر کرده است و باید توجه داشت که هدف اصلی آن گسترش و توسعه شبکه جهت پردازش تراکنش های بسیار زیاد است. فانتوم یکی از بلاکچین های پرکاربرد و محبوب بازار […]

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال فانتوم با نماد FTM دارای یک شبکه غیرمتمرکز، پرسرعت و مقیاس پذیر است که پذیرش دپ ها را آسان تر کرده است و باید توجه داشت که هدف اصلی آن گسترش و توسعه شبکه جهت پردازش تراکنش های بسیار زیاد است. فانتوم یکی از بلاکچین های پرکاربرد و محبوب بازار است که سرمایه گذاران زیادی به آینده آن امیدوار هستند و میتوان اهداف بالایی برای قیمت این ارز دیجیتال در بولران پیش رو متصور بود. برخی ارز های بازار دارای اکوسیستم گسترده هستند و میم کوین های مختلفی را در مجموعه خود جا کرده اند که هر کدام از آنها روز به روز بزرگ تر و شناخته شده تر میشوند؛ اما شبکه فانتوم از ابتدا تا کنون، صرفا بر روی پذیرش پروژه های کاربردی و اسمارت کانترکت های مفید تمرکز کرده بود که با توجه به جلب توجهات میم کوین شبکه های سولانا، بیس و از قدیمی ها هم بایننس اسمارت چین و اتریوم، اخیرا تصمیم گرفته اند که بر روی میم کوین های سالم سرمایه گذاری انجام داده و آنها را در بستر شبکه خود به سرمایه گذاران معرفی کنند.

تفاوت میم کوین های فانتوم
در رویداد اخیری که در سیدنی برگزار شد، مایکل کونگ (Michael Kong) مدیر عامل فانتوم، از یک ابتکار بلند پروازانه ۶.۵ میلیون دلاری برای متحول کردن بخش میم کوین‌ ها رونمایی کرد که نشان میدهد فانتوم قصد دارد بر خلاف سایر شبکه ها، بر روی میم کوین ها سرمایه گذاری کند و به صورت ایمن تر و ساختارمند تر روانه بازار کند جذب سرمایه سالمی داشته باشند که در نهایت به نفع کل بازار هم خواهد بود. همچنین بنیاد فانتوم جایزه ۱۰ میلیون دلاری را برای حمایت از تیم‌ هایی که به دستورالعمل‌های دقیق بنیاد فانتوم عمل کرده و در پی راه‌ اندازی میم کوین‌ ها در استخر های مشخص شده هستند در نظر گرفته است. مدیر عامل فانتوم در شبکه های اجتماعی خود تضمین میکند که توزیع توکن های میم کوین به صورت کاملا عادلانه و دموکراتیک خواهد بود و البته عاری از محتوای توهین آمیز هستند که به افراد واقعی یا پروژه‌های قبلی اشاره نمیکنند.

تاثیر میم کوین بر اکوسیستم
اینکه قیمت یک میم کوین رشد چشمگیری داشته باشد و سرمایه های زیادی را به خود جذب کند، به نفع شبکه تحت فعالیت و اکوسیستم مورد نظر است. رشد میم کوین های یک شبکه باعث جب توجه سرمایه گذاران بازار میشود که به سمت خرید توکن بومی آن شبکه جهت پرداخت، نقل و انتقال سرمایه، خرید و فروش میم کوین مورد نظر در دکس ها و حتی شرکت در ایردراپ ها میروند. اگر یادتان باشد اواخر سال ۲۰۲۲ که اوضاع بازار اصلا خوب نبود و یک کاپیتولاسیون وحشتناک را پشت سر گذاشته بود، نقدینگی قفل شده (tvl) شبکه سولانا بشدت تخلیه شده بود و در وضعیت بحرانی قرار داشت که تیم توسعه دهنده با زیرکی، میم کوین هایی را با اسمارت کانترکت شبکه خودشان روانه بازار کردند و با پامپ کردن آنها به افزایش نقدینگی قفل شده و گردش نقدینگی درون اکوسیستم و همچنین خزانه بنیاد کمک شایانی کردند که در نوع خود یکی از حرفه ای ترین رفتار فنی در جریانات نقدینگی مارکت به شمار میرود و ثابت شد که میم کوین ها نیز در گردش نقدینگی بازار نقش دارند؛ حتی بی خاصیت ترین توکن ها! و به همین دلیل تیم فانتوم قصد دارد در کنار فرایند توسعه فنی شبکه، به جمع آوری و تقویت جریان نقدینگی اکوسیستم FANTOM از طریق دریافت غرامت از مولتی چین، جذب سرمایه گذار و راه انداره میم کوین ها بپردازد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار