صف نانوایی های پارس آبادمغان این روزها درحالی طولانی شده که به برخی نان نمی رسد.

به گزارش آذرمغان، این روزها یکی از گفت وگو‌های معمول و نارضایتی های متداول بین مردم پارس آباد بحث شلوغی صف‌های نانوایی (لواش) و کیفیت پایین نان است.

شلوغی که امان مردم را بریده؛ نه جمعیت شهر بیشتر شده ، نه نانوایی‌ها کمتر و نه سهمیه نانوایی‌ قطع شده است. اما هر چه هست ازدحام جمعیت از ساعت ۶ صبح در صف نانوایی‌ها موضوعی است که این روزها با هر بار گشت زدن در پارس آباد به چشم می‌زند. این در حالی است که شهروندان پارس آبادی از کیفیت نان در این شهر که قطب تولید گندم در کشور است نیز رضایت ندارند و اغلب مجبورند همین نان بی کیفیت را بعد از ساعتها ماندن در صف خریداری کنند.

اتلاف وقت در صف‌های طولانی نان لواش در پارس آباد داد همه را درآورده و این موضوع سبب شد تا سرپرست فرمانداری پارس آباد به صورت سرزده از تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر بازدید کند، اما این بازدید هم نه تنها گرهی از مشکلات مردم در صف شلوغی نان نکاسته است، بلکه با یک بررسی میدانی در محله‌های سطح شهر پارس آباد می‌توان فهمید که صف‌های نانوایی‌های لواش پز حتی شلوغ تر از قبل هم شده است!

خلاصه این که مردم از وضعیت نان لواش ، صف های شلوغ نانوایی ها و نبودِ نظارت به شدت ناراضی هستند و از استاندار اردبیل می خواهند به این سوء مدیریت در پارس آبادمغان پایان دهد که چرا باید علاوه بر تحمل این حجم از گرانی‌ها در بازار و شرایط اقتصادی، ساعت‌ها در صف نان نیز بمانند.

به نظر می رسد دستگاه های نظارتی و دادستان محترم باید به صورت جدی به این موضوع ورود کنند از مسئولان دولت نمی توان چندان انتظاری داشت، آنها ظاهرا سر سفره هایشان «نان» نمی گذارند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مرتضی بری