بهروز رحیم زاده در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال برای ۱۶ هزار نفر در استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شده تا این تعداد نیروی آماده کار وارد بازار شوند. وی تصریح کرد: دولت سیزدهم مصمم است سالانه یک میلیون فرصت شغلی را در کشور ایجاد کند که […]

بهروز رحیم زاده در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال برای ۱۶ هزار نفر در استان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شده تا این تعداد نیروی آماده کار وارد بازار شوند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم مصمم است سالانه یک میلیون فرصت شغلی را در کشور ایجاد کند که ما نیز در استان اردبیل بر اساس برش تعریف شده، ۲۵ هزار فرصت شغلی را برای بیکاران به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در نظر گرفتیم تا امکان ایجاد اشتغال برای این افراد فراهم آید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا پایان امسال حتی بیشتر از تعهدات اشتغال استان بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست پیدا کرده و فرصت اشتغال برای بیش از ۲۲ هزار نفر را فراهم کنیم.

رحیم زاده به شفافیت این آمار و ارائه آن برای رسانه ها خبر داد و افزود: این اشتغال بر مبنای تعهدات بیمه ای و واحدهای تولیدی و صنعتی قابل رصد و پایش دقیق است و به هیچ وجه آمار تکراری را در این حوزه شاهد نیستیم.

وی اظهار کرد: در قالب سامانه اشتغال استان ثبت اطلاعات افراد مشغول به کار شده در سال جاری معین و بر اساس کد ملی مشخص است و آمار ارائه شده نیز واقعی و بر اساس مستندات و مدارک بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در ایجاد فرصت های اشتغال برای گروه های مختلف مهارت آموزی و ایجاد فضای اشتغال در حوزه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدمات را تعریف کرده و بر همین اساس بتوانیم پاسخگوی مراجعین باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار