بهروز رحیم زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: طرح «فجرانه ای» که دولت در قالب کالا برگ الکترونیکی اعلام کرده، به مدت سه ماه امکان اجرا و عملیاتی شدن دارد تا مردم کالاهای اساسی خود را از طریق کارت یارانه خود تهیه کنند. وی تصریح کرد: از اواخر سال ۱۴۰۱ توزیع […]

بهروز رحیم زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: طرح «فجرانه ای» که دولت در قالب کالا برگ الکترونیکی اعلام کرده، به مدت سه ماه امکان اجرا و عملیاتی شدن دارد تا مردم کالاهای اساسی خود را از طریق کارت یارانه خود تهیه کنند.

وی تصریح کرد: از اواخر سال ۱۴۰۱ توزیع کالا برگ الکترونیکی در قالب یارانه پرداختی ماهانه برای دهک های پایین ادامه یافت و از ۱۷ بهمن ماه امسال طرح جدیدی با نام «فجرانه» برای دهک های یک تا هفت شروع شده تا خرید کالا را به ازای شارژ ۲۲۰ هزار تومان مبلغ افزایشی یارانه انجام دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تنها با خرید ۱۱ قلم کالا از طریق فروشگاه های عرضه کننده کالا برگ الکترونیکی امکان استفاده از این مبلغ وجود دارد که تاکنون نیز این طرح با استقبال خوبی در استان اردبیل از سوی عموم مردم روبه رو شده است.

رحیم زاده افزود: در مهلت سه ماهه تا ۱۷ فروردین ماه هموطنان می توانند در این طرح مشارکت کرده و به ازای خرید ۱۱ قلم کالا، از مبلغ ۲۲۰ هزار تومان اضافه پرداختی یارانه ها به ازای هر فرد استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: قرار است شارژ هر سه ماه یک بار این طرح ادامه پیدا کند تا گروه های مختلف جامعه بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را از این طریق خریداری کرده و تهیه کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار