حسین دشتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با هدف تأمین مسکن برای نیازمندان در قالب نهضت ملی مسکن، با مساعدت دولت و وزارت راه و شهرسازی تأمین زمین رایگان و پرداخت تسهیلات کم بهره پیش‌بینی شده تا از فرصت پیش آمده مددجویان برای تأمین سرپناه استفاده کنند. وی تصریح کرد: ثبت‌نام […]

حسین دشتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با هدف تأمین مسکن برای نیازمندان در قالب نهضت ملی مسکن، با مساعدت دولت و وزارت راه و شهرسازی تأمین زمین رایگان و پرداخت تسهیلات کم بهره پیش‌بینی شده تا از فرصت پیش آمده مددجویان برای تأمین سرپناه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که تاکنون از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند با ثبت اطلاعات خود در سامانه ثمن می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: قرار است با پرداخت تسهیلات مناسب و تأمین زمین رایگان برای متقاضیان، تا ۲ سال آینده واحدهای مسکونی احداث و در اختیار آنها قرار گیرد که از منابع کمیته امداد نیز تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی کم دوام در اولویت قرار گرفته است.

دشتی به فعال شدن سامانه هوشمند امداد با هدف ارائه خدمات حمایتی از مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: قرار است در مدت ۴۵ روز کاری با تلاش مددکاران، جدیدترین اطلاعات مددجویان گردآوری و در سامانه هوشمند امداد ثبت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ثبت این اطلاعات کمیته امداد را در ارائه خدمات متنوع به جامعه هدف کمک کرده و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا بر اساس اسناد بالادستی ما بتوانیم در خدمت محرومان و نیازمندان باشیم.

دشتی اضافه کرد: سال‌هاست که اطلاعات مددجویان به صورت ناقص ثبت شده که برای راستی‌آزمایی و اصلاح کامل در فرآیند جمع‌آوری اطلاعات، این سامانه می‌تواند کمک کار ما باشد.

وی بیان کرد: با هماهنگی مددکاران و مراجعه به درب منازل ۴۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد سعی بر این است تا در کنار کسب اطلاعات دقیق، شماره تلفنی که به اسم مددجو است به همراه کدپستی مشخص ثبت شده و در این سامانه ملاک عمل در ارائه خدمات قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: سامانه به ۲۱ سرویس دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان متصل است تا با هماهنگی این دستگاه‌ها بتوانیم خدمات مطلوبی را به مددجویان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع