به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علیرضا حسین‌نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم و تمامی متقاضیان تحت حمایت این نهاد با بررسی دقیق و کارشناسی جذب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علیرضا حسین‌نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی نداریم و تمامی متقاضیان تحت حمایت این نهاد با بررسی دقیق و کارشناسی جذب شده و ما به سه دهک پایین جامعه خدماتی متنوعی در طول سال ارائه می‌کنیم.

وی از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۲۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: در زمینه تأمین، تهیه و اهدای جهیزیه نیز هیچ پشت نوبتی در استان وجود ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۵ درصد رشد منابع کمیته امداد را در بحث ارائه خدمات بلاعوض و تسهیلات پرداختی در سال‌جاری شاهد بودیم به طوری که یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خدمات بلاعوض و تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

حسین‌نژاد افزود: در ۱۱ ماهه امسال مردم خیر و نیکوکار استان اردبیل ۱۸۷ میلیارد تومان مساعدت به این نهاد انقلابی داشتند و ما تا ریال آخر این مبالغ را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این میزان درآمد نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد و مجموعه کمیته امداد سعی کرده تا همه این مساعدت‌های مردمی را در بین جامعه هدف به موقع و مناسب توزیع کند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: عملکرد ما در ارزیابی کشوری منجر به کسب رتبه برتر کشوری در بین استان‌های کشور شده و کمیته امداد استان اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در کشور از لحاظ عملکردی به دست آورد.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان اردبیل ۲ هدف جدی را دنبال می‌کند که در گام نخست جذب ۱۰ هزار حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: سرانه پرداختی کشوری به ایتام ۸۵۰ هزار تومان بوده در حالی که این سرانه در استان اردبیل ماهانه ۷۸۰ هزار تومان است که سعی می‌کنیم با افزایش جذب حامیان این مبالغ را ارتقا دهیم.

وی سرانه پرداختی به محسنین را در کشور ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این سرانه پرداختی در استان اردبیل ۲۴۰ هزار تومان است که نصف سرانه کشوری محسوب می‌شود.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در کنار جذب ۱۰ هزار حامی برای افزایش مبلغ پرداختی به ایتام و محسنین، سعی ما بر این است تا در جشن رمضان امسال ۴۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد از سبد غذایی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امیدواریم در جشن رمضان امسال بتوانیم بخشی از نیازمندی خانواده‌ها را در ایام نوروز و آستانه سال نو برطرف کرده و زمینه‌ساز عزت‌آفرینی این خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر