سردار شاهین اسمعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در راستای تشدید طرح مبارزه با سودا گران مرگ و قاچاچیان مواد مخدر بیش از ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک مرزبانان و نیروی انتظامی اردبیل در محور اردبیل – سرچم کشف و ضبط شد. وی با […]

سردار شاهین اسمعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در راستای تشدید طرح مبارزه با سودا گران مرگ و قاچاچیان مواد مخدر بیش از ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک مرزبانان و نیروی انتظامی اردبیل در محور اردبیل – سرچم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد، افزود: با تشدید بازرسی‌ها و اقدامات نظارتی تلاش و جدیت بر این است تا از فعالیت‌های سوداگران مرگ در سطح شهرستان جلوگیری کرده و عرصه را بر این افراد تنگ‌تر کنیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با برنامه‌ریزی و دوراندیشی به کاهش آسیب‌های مربوط به اعتیاد و گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه کمک کنیم.

سردار اسمعیلی توجه به مناطق محروم و مرزی را در این بخش یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حربه اعتیاد تلاش می‌کنند تا به حیثیت جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کنند که در این زمینه با انتشار اخبار و دامن زدن به برخی شایعات سعی دارند تا در مناطق مرزی مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر