به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رامین نسیمی دوست عصر یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: این تجهیزات بعد از خرید به صورت عادلانه در بین شهرستان‌های مختلف و بر اساس سطح بندی خدمات حوزه سلامت توزیع شده است. وی از بررسی درخواست احداث بیمارستان در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رامین نسیمی دوست عصر یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: این تجهیزات بعد از خرید به صورت عادلانه در بین شهرستان‌های مختلف و بر اساس سطح بندی خدمات حوزه سلامت توزیع شده است.

وی از بررسی درخواست احداث بیمارستان در ۲ شهر اصلاندوز و سرعین خبر داد و تصریح کرد: هر چند در کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت و درمان این پرونده رد شده اما با پیگیری نمایندگان این شهرها در مجلس در تلاش هستیم تا احداث بیمارستان در این ۲ شهر اتفاق بیفتد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از توسعه و تجهیز درمانگاه‌های مناطق سیزده‌گانه اردبیل برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان این مناطق خبر داد و گفت: امیدواریم ساکنان محلات سیزده‌گانه و محروم اردبیل از خدمات با کیفیت درمانی و بهداشتی بهره مند شوند.

نسیمی دوست افزود: توسعه بیمارستان مشگین‌شهر از ۱۲۰ تخت به ۱۸۰ تخت در اولویت قرار گرفته و در کنار آن خرید آمبولانس و سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر در حال انجام است.

وی از استقرار ۲۳ پزشک متخصص در بیمارستان گرمی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این شهرستان مشکل پانسیون متخصصان برطرف شده و با تحویل آمبولانس خدمات دهی کیفی‌تر انجام خواهد شد.

نسیمی دوست از راه اندازی بخش اطفال و داخلی بیمارستان درمان بستر کوثر خبر داد و اضافه کرد: یک دستگاه دیالیز نیز به کوثر ارائه شده و در کنار آن شاهد حضور پزشکان در قالب طرح بهداشتی، درمانی نوآوران در کوثر و مناطق محروم این شهرستان بودیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به وضعیت درمانی شهر نیر و راه اندازی دستگاه‌های متعدد دیالیز برای ارائه خدمات به بیماران خبر داد و بیان کرد: در این شهرستان منطبق بر استانداردهای کشوری به ازای ۱۲ بیمار، سه دستگاه دیالیز مستقر شده و ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر